Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (17)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Стебелецька Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Стечишин М. С. 
Кінетика зміни потенціалу композиційних електролітичних покриттів триботехнічного призначення [Електронний ресурс] / М. С. Стечишин, Ю. М. Білик, Ю. І. Парайко, Н. М. Стебелецька // Проблеми тертя та зношування. - 2009. - Вип. 51. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2009_51_11
Досліджено кінетику зміни потенціалу в статиці композиційних електролітичних покриттів на основі нікелевої матриці з наповнювачем із карбіду кремнію різної фракції. Випробування проведено в кислому та лужному середовищах, а також проведено порівняння з результатами, одержаними раніше в нейтральних середовищах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.627 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Стебелецька Н. М. 
Міжконтактне газове середовище пари тертя 30ХГСА – ФК-24А 62 [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька // Проблеми тертя та зношування. - 2010. - Вип. 52. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2010_52_18
Наведено результати досліджень умісту компонентів газової суміші, яка утворилась в міжконтактному просторі пари тертя 30ХГСА-ФК-24А. Встановлено, що зниження вмісту кисню зумовлює початок термодеструкції, а втрата активних компонентів може призвести у стан газового голодання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 552.847 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Стебелецька Н. М. 
Методика оцінювання теплового балансу багатопарних фрикційних вузлів стрічково-колодкового гальма [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька // Проблеми тертя та зношування. - 2010. - Вип. 54. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2010_54_8
Для багатопарних фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм, які мають зовнішні та внутрішні пари тертя з почерговим їх вмиканням, наведено аналітичні залежності для оцінювання теплового балансу з урахуванням вимушеного та природного конвективного, радіаційного та кондуктивного теплообміну. Наголошено, що матові (охолоджувальні) та поліровані (нагрівальні) поверхні металевих фрикційних елементів мають різну випромінювальну здатність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 604.605 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кіндрачук М. В. 
Градієнтні композиційні покриття для робочих поверхонь накладокгальмівних пристроїв [Електронний ресурс] / М. В. Кіндрачук, О. В. Тісов, Н. М. Стебелецька, В. В. Харченко, Є. П. Костюк // Наукоємні технології. - 2014. - № 1. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2014_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 799.925 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кіндрачук М. В. 
Розробка градієнтних покриттів для накладок гальмівних пристроїв [Електронний ресурс] / М. В. Кіндрачук, О. В. Тісов, Н. М. Стебелецька // Технологический аудит и резервы производства. - 2014. - № 3(2). - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2014_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Вольченко Д. О. 
Нанотрибологічні процеси в парах тертя гальмівних пристроїв (Частина друга) [Електронний ресурс] / Д. О. Вольченко, М. О. Вольченко, І. О. Бекіш, Я. В. Куриляк, П. А. Поляков, Н. М. Стебелецька // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2011. - № 1. - С. 51-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2011_1_9
На рівні нанотрибології розкрито: динамічне контактування, контактне зміщення у зоні взаємодії, стан приповерхневих шарів та електричний баланс струмів у зоні контактування пар тертя гальмівних пристроїв.На рівні нанотрибології розкрито природу утворення струмів у провідникових і напівпровідникових плівках пар тертя гальмівних пристроїв. Як приклад розглянуто дисково-колодкове гальмо та матеріали для його фрикційних елементів. Проілюстровано роботу мікротермобатарей у парах тертя гальма у режимі мікротермоелектрогенераторів та мікротермоелектрохолодильників. Перевага мікротермобатарей того чи іншого режиму за взаємодії пар тертя гальма сприяє збільшенню або зменшенню їх теплового стану. Розглянуто еталонну зміну динамічного коефіцієнта тертя (ДК) матеріалу "Ретинакс" ФК - 16Л і ФК - 24А за інверсії струму в парах тертя гальма. Зміну ДК тертя розглянуто в п'яти зонах і трьох стадіях нагрівання (нижча, вища та на рівні допустимої температури) фрикційного матеріалу накладки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 778.593 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Вольченко О. І. 
Темпи нагрівання та охолодження ободів металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв [Електронний ресурс] / О. І. Вольченко, Д. О. Вольченко, І. О. Бекіш, Н. М. Стебелецька // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2011. - № 1. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2011_1_8
Для оцінювання темпів нагрівання й охолодження ободів металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв (МФЕГП) використано метод регулярного режиму. Проілюстровано особливості визначення теплових характеристик МФЕГП. Установлено дольову частка кожного з видів теплообміну. Наведено закономірності зміни температур по шарах обода гальмівного шківа в часі. Вказано на темпи нагрівання обода та бічної стінки задніх гальмівних барабанів автотранспортних засобів. Проілюстровано можливість потрапляння обода гальмівного барабана в термостабілізаційну зону на тривалий проміжок часу. Картину темпів нагрівання та охолодження ободів металевих фрикційних елементів важливо знати під час удосконалення існуючих та конструювання нових гальмівних пристроїв, а також дослідження режимів експлуатації їх пар тертя.
Попередній перегляд:   Завантажити - 574.571 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Диха О. В. 
Моделювання процесу зношування змащених трибосистем з мідьвмісною присадкою [Електронний ресурс] / О. В. Диха, Т. В. Гедзюк, Н. М. Стебелецька // Проблеми трибології. - 2016. - № 1. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2016_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.236 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Стебелецька Н. М. 
Обґрунтування закономірностей зміни темпів нагрівання фрикційних елементів стрічково - колодкового гальма [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька // Проблеми трибології. - 2015. - № 4. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2015_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Диха О. В. 
Композиційні мастильні матеріали в трибосистемах ковзання машин [Електронний ресурс] / О. В. Диха, Н. М. Стебелецька, О. П. Динько // Проблеми трибології. - 2017. - № 4. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2017_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.779 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Стебелецька Н. М. 
Методи оцінки теплових характеристик металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька // Проблеми тертя та зношування. - 2016. - № 1. - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2016_1_16
Наведено методи визначення теплових характеристик металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв та використано метод регулярного режиму для оцінки темпів нагрівання та охолодження їх ободів. Усе це відіграє важливу роль при удосконаленні існуючих і конструюванні нових пар тертя барабанно-колодкових гальм. Енергоємність останніх визначає режими експлуатації гальмівних пристроїв.
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.895 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Стебелецька Н. М. 
Оцінка енергонавантаженості пар тертя гальмівних пристроїв [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2017. - № 2. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2017_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.915 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Рудик О. Ю. 
Моделювання умов роботи і зносостійкості валу зчеплення двигуна транспортного засобу [Електронний ресурс] / О. Ю. Рудик, В. О. Дитинюк, Н. М. Стебелецька // Проблеми трибології. - 2018. - № 4. - С. 70-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2018_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 539.712 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Стебелецька Н. М. 
Формування зносостійких газотермічних покриттів на титанових сплавах [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька, С. В. Федорчук, Ю. О. Цибрій // Проблеми тертя та зношування. - 2018. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2018_4_7
Досліджено закономірності формування детонаційних плазмових покриттів. Виконано хімічний і фазовий рентгеноструктурний аналіз порошку та покриттів після напилювання. Представлено результати дослідження зносостійкості одержаних покриттів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.294 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського