Пошуковий запит: (<.>A=Стебелецька Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Стечишин М. С. Кінетика зміни потенціалу композиційних електролітичних покриттів триботехнічного призначення [Електронний ресурс] / М. С. Стечишин, Ю. М. Білик, Ю. І. Парайко, Н. М. Стебелецька // Проблеми тертя та зношування. - 2009. - Вип. 51. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2009_51_11 Досліджено кінетику зміни потенціалу в статиці композиційних електролітичних покриттів на основі нікелевої матриці з наповнювачем із карбіду кремнію різної фракції. Випробування проведено в кислому та лужному середовищах, а також проведено порівняння з результатами, одержаними раніше в нейтральних середовищах.
|
2. |
Стебелецька Н. М. Міжконтактне газове середовище пари тертя 30ХГСА – ФК-24А 62 [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька // Проблеми тертя та зношування. - 2010. - Вип. 52. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2010_52_18 Наведено результати досліджень умісту компонентів газової суміші, яка утворилась в міжконтактному просторі пари тертя 30ХГСА-ФК-24А. Встановлено, що зниження вмісту кисню зумовлює початок термодеструкції, а втрата активних компонентів може призвести у стан газового голодання.
|
3. |
Стебелецька Н. М. Методика оцінювання теплового балансу багатопарних фрикційних вузлів стрічково-колодкового гальма [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька // Проблеми тертя та зношування. - 2010. - Вип. 54. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2010_54_8 Для багатопарних фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм, які мають зовнішні та внутрішні пари тертя з почерговим їх вмиканням, наведено аналітичні залежності для оцінювання теплового балансу з урахуванням вимушеного та природного конвективного, радіаційного та кондуктивного теплообміну. Наголошено, що матові (охолоджувальні) та поліровані (нагрівальні) поверхні металевих фрикційних елементів мають різну випромінювальну здатність.
|
4. |
Кіндрачук М. В. Градієнтні композиційні покриття для робочих поверхонь накладокгальмівних пристроїв [Електронний ресурс] / М. В. Кіндрачук, О. В. Тісов, Н. М. Стебелецька, В. В. Харченко, Є. П. Костюк // Наукоємні технології. - 2014. - № 1. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2014_1_7
|
5. |
Кіндрачук М. В. Розробка градієнтних покриттів для накладок гальмівних пристроїв [Електронний ресурс] / М. В. Кіндрачук, О. В. Тісов, Н. М. Стебелецька // Технологический аудит и резервы производства. - 2014. - № 3(2). - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2014_3
|
6. |
Вольченко Д. О. Нанотрибологічні процеси в парах тертя гальмівних пристроїв (Частина друга) [Електронний ресурс] / Д. О. Вольченко, М. О. Вольченко, І. О. Бекіш, Я. В. Куриляк, П. А. Поляков, Н. М. Стебелецька // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2011. - № 1. - С. 51-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2011_1_9 На рівні нанотрибології розкрито: динамічне контактування, контактне зміщення у зоні взаємодії, стан приповерхневих шарів та електричний баланс струмів у зоні контактування пар тертя гальмівних пристроїв.На рівні нанотрибології розкрито природу утворення струмів у провідникових і напівпровідникових плівках пар тертя гальмівних пристроїв. Як приклад розглянуто дисково-колодкове гальмо та матеріали для його фрикційних елементів. Проілюстровано роботу мікротермобатарей у парах тертя гальма у режимі мікротермоелектрогенераторів та мікротермоелектрохолодильників. Перевага мікротермобатарей того чи іншого режиму за взаємодії пар тертя гальма сприяє збільшенню або зменшенню їх теплового стану. Розглянуто еталонну зміну динамічного коефіцієнта тертя (ДК) матеріалу "Ретинакс" ФК - 16Л і ФК - 24А за інверсії струму в парах тертя гальма. Зміну ДК тертя розглянуто в п'яти зонах і трьох стадіях нагрівання (нижча, вища та на рівні допустимої температури) фрикційного матеріалу накладки.
|
7. |
Вольченко О. І. Темпи нагрівання та охолодження ободів металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв [Електронний ресурс] / О. І. Вольченко, Д. О. Вольченко, І. О. Бекіш, Н. М. Стебелецька // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2011. - № 1. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvif_2011_1_8 Для оцінювання темпів нагрівання й охолодження ободів металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв (МФЕГП) використано метод регулярного режиму. Проілюстровано особливості визначення теплових характеристик МФЕГП. Установлено дольову частка кожного з видів теплообміну. Наведено закономірності зміни температур по шарах обода гальмівного шківа в часі. Вказано на темпи нагрівання обода та бічної стінки задніх гальмівних барабанів автотранспортних засобів. Проілюстровано можливість потрапляння обода гальмівного барабана в термостабілізаційну зону на тривалий проміжок часу. Картину темпів нагрівання та охолодження ободів металевих фрикційних елементів важливо знати під час удосконалення існуючих та конструювання нових гальмівних пристроїв, а також дослідження режимів експлуатації їх пар тертя.
|
8. |
Диха О. В. Моделювання процесу зношування змащених трибосистем з мідьвмісною присадкою [Електронний ресурс] / О. В. Диха, Т. В. Гедзюк, Н. М. Стебелецька // Проблеми трибології. - 2016. - № 1. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2016_1_21
|
9. |
Стебелецька Н. М. Обґрунтування закономірностей зміни темпів нагрівання фрикційних елементів стрічково - колодкового гальма [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька // Проблеми трибології. - 2015. - № 4. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2015_4_14
|
10. |
Диха О. В. Композиційні мастильні матеріали в трибосистемах ковзання машин [Електронний ресурс] / О. В. Диха, Н. М. Стебелецька, О. П. Динько // Проблеми трибології. - 2017. - № 4. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2017_4_8
|
11. |
Стебелецька Н. М. Методи оцінки теплових характеристик металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька // Проблеми тертя та зношування. - 2016. - № 1. - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2016_1_16 Наведено методи визначення теплових характеристик металевих фрикційних елементів гальмівних пристроїв та використано метод регулярного режиму для оцінки темпів нагрівання та охолодження їх ободів. Усе це відіграє важливу роль при удосконаленні існуючих і конструюванні нових пар тертя барабанно-колодкових гальм. Енергоємність останніх визначає режими експлуатації гальмівних пристроїв.
|
12. |
Стебелецька Н. М. Оцінка енергонавантаженості пар тертя гальмівних пристроїв [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2017. - № 2. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2017_2_5
|
13. |
Рудик О. Ю. Моделювання умов роботи і зносостійкості валу зчеплення двигуна транспортного засобу [Електронний ресурс] / О. Ю. Рудик, В. О. Дитинюк, Н. М. Стебелецька // Проблеми трибології. - 2018. - № 4. - С. 70-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2018_4_12
|
14. |
Стебелецька Н. М. Формування зносостійких газотермічних покриттів на титанових сплавах [Електронний ресурс] / Н. М. Стебелецька, С. В. Федорчук, Ю. О. Цибрій // Проблеми тертя та зношування. - 2018. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2018_4_7 Досліджено закономірності формування детонаційних плазмових покриттів. Виконано хімічний і фазовий рентгеноструктурний аналіз порошку та покриттів після напилювання. Представлено результати дослідження зносостійкості одержаних покриттів.
|